Aangekomen en bijgekomen

9 juli 2017 - Sanur Kaja, Indonesië

Hallo allemaal,
Eerst even een kort berichtje van ons.
We zijn namelijk gisteravond (tijd bali) goed aangekomen. Alles is goed gegaan met de vlucht. Op Schiphol alles 100% meegevallen, eigenlijk waren er haast geen wachtrijen! Alleen fedde en ik moesten bog gefouilleerd worden omdat we vergeten waren iets uitonze broekzak te halen, maar daarna mochten we door ;-). Vliegen ging ook goed. Elin heeft nog het langst geslapen, denk wel 7 uur. Ze lag ook heerlijk bij mij op schoot, ik kon iets minder bewegen daarna... eest van de tijd hebben ze prima doorgebracht met filmpjes en een vakantie spelletjes boek. Fedde was helemaal blij met zijn vervroegde verjaardagscadeau, een ninento 2ds, kon hij mooi gaan uitvinden hoe het werkt in het vliegtuig.
Vanmorgen maar geen wekker gezet en toen werden we zo laat wakker dat het ontbijt al voorbij was! Dus heerlijk bijgeslapen . Verder lekker rustig dagjr vandaag, eerst het zwembad van het hotel onveilig gemaakt. En daarna langs het strand - boulevard gelopen. Een hele relaxte sfeer! Veel eettentjes en kraampjes. Het was eb dus we konden ook veel strandschatten zoeken. We hebben zelfs in een ondiep stuk waar ook gras of iets groeide een bijzonder dier ondekt een soort zeeslang met aan het eind heel veel pootjes?!
Je wordt wel heel veel aangesproken, zelfs meer nu net 2 kids erbij. Iedereen vindt wat van die blonde koppies met blauwe ogen!
Ook heerlijk aan het strand gegeten, fedde en elin gingen gewoon een zandkasteel bouwen.
Het is heerlijk hier en we hebben nog een hele vakantie te gaan, joepie!
Liefs jannie (en jeroen en de kids)